TARİH, KAYNAK ESERLERDEN OKUNUR.

31 Ekim 2009 Cumartesi

Tebrikler Çamlıca Basım Yayın!

28.İstanbul Kitap Fuarı bugün başladı. İlk gün mutlaka ziyaret etmek istediğimden planımı yapmıştım. Önce Timaş standında gidip hem İlber Ortaylı'nın "Osmanlı Toplumunda Aile" adlı kitabını alacak, hem de kitabı İlber hocaya imzalatma fırsatı bulacaktım. Aramızda geçen hoş sohbetten sonra kitabımı imzalattım ve hocamızı her sene olduğu gibi bu senede görmek, ve sesini duymak ve kısada olsa sohbet etmek mutluluğuna ulaştım. Sonrasında imza günü olacağından ve kendisinin "68 Kuşağı" adlı kitabını alıp birkaç soru soracağımdan Mümtaz'er Türköne'yi görebilmek adına Nesil Yayınları'nı ziyaret ettim. Kitabı aldım almasına lakin "Mümtaz'er Türköne'nin şehir dışına çıktığını, kendilerinin de şok olduğunu" öğrendikten sonra "Bu ne rahatlık, bu ne vurdumduymazlık" diye söylene söylene ne zamandır gitmek istediğim Çamlıca Basım Yayın'ın standına ulaştım. Öncelikle adlarını bilmesem de ziyaretçileriyle mükemmel ilgilenen Çamlıca ekibine sonsuz teşekkürler. Ben kendilerine aynı zamanda Yedi Kıta Dergisi için de tebriklerimi(zi) ilettim. Blogumuzdan bahsettim ve blogun yazı alanının üstünde gönüllü olarak reklam yaptığımı da belirttim. Çok memnun oldular, gayet mütevazı biçimde tebriklerimi kabul ettiler. Ben derhal, ne zamandır almak istediğim "Kaptân-ı Deryâ Barbaros Hayreddîn Paşa'nın Hâtıraları" adlı kitabı aldım. Onlar da büyük bir jest yaparak mükemmel bir eser olan ve yukarıda da fotoğrafını gördüğünüz "Kanuni Sultan Süleyman Han'ın Semendire Sancakbeyi Gâzî Bâlî Bey'e Mektubu" adlı kitabı hediye ettiler. Size en büyük tavsiyem elbette fuara gitmeniz. Böylece piyasa fahiş fiyatlarla satılan kitapları daha ucuza alacaksınız -belki de imzalatarak- hem de ufkunuzu tabir-i caizse nurlandıracaksınız. Sonraki tavsiyem ise Salon 2 - 512B'de yer alan Çamlıca Basın Yayın'ı ziyaret etmeniz. Özellikle son çıkan kitapları muhteşem değer taşıyor; Yazıcızade Ali'den Selçuklu Tarihi, Oruç Bey'den Osmanlı Tarihi, Çanakkale Cephesi Albümü, Yedi Kıta Dergisi eski sayıları, II.Abdülhamid içerikli bol belge, kitap. Belkide blogumuzdan haberdar olduğunuzu ve yönlendirildiğinizi söylerseniz size de ufak bir jest yapabilirler. Tebrikler Çamlıca Basım Yayın. Yaptığın çok ciddi yürekten çalışmalar, hoş sohbet, güleryüz ve en önemlisi mütevazı oluşun için..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder