16 Temmuz 2013

Kadir Mısıroğlu, A Haber'deki Deşifre programındaydı

Her Türk şapka giymeye mecburdur. Hükumet bu alışkanlığa aykırı alışkanlığı men eder. Erzurum'da Şallı Bacı bile asıldı şapka kanunundan. Ben Osmanlıyım. Ben kemalizme karşı olmayayım da kim olsun? Beni yaşarken müzelik yapan bir sisteme ben nasıl evet derim. Ben sağdan sola yazıyorum. Benim bin yıllık yazımın değiştirilmesine itiraz ediyorum. Beni borçlar kanununda Alman kanununa tabi kılıyorsun, medeni hukukta İsviçre kanuna tabi kılıyorsun, usul hukukunda Neuchatel, bizim Konya vilayetimiz kadar yok. Biz bu kadar fukara bir millet miydik de oradan buradan kanun devşirdik de Müslümanlara bu gavur kanunlarını tatbik ediyorsun dediğimiz zaman "vay efendim sen falana dokundun filana dokundun"... Hata etmeyen insan olmaz.

1926'dan 1938'e kadar Anadolu'da 20 bin cami yıkıldı. Senede 1500, 6 saatte 1 cami yıkılmış demek. Şimdi 6 saatte 1 cami yapılıyor Türkiye'de. Onlar, yıkılan devri devam ettirmek istiyorlar. Ezanı Türkçe okumayana ceza veren devir bir daha geri gelmeyecektir. İngiltere'de 6 şeriat mahkemesi kurdu. İçinde yaşayan 4 milyon Müslümana, kendi kanunu tatbik etmeyi zulüm saydı. Bunu tarihte ilk defa Osmanlı yapmıştır. Osmanlı zamanında Rum, kendi kanununa tabiiydi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucu Şartları

Blogda yayınlanmak üzere çeşitli gazete, dergi ve kitaplardan alınan yazılarda kaynak, tarih ve yazar bilgisi belirtilmiştir. Bu konuda blog ve blog yazarları hiç bir şekilde sorumlu tutulamaz.