26 Kasım 2013

Şivan Perver'in babası:
"Dilimiz Kürtçe ama ben Türküm."



Şivan Perver'in babası: "Ben Türküm, Türk evladıyım. Türk bayrağı altında yaşıyorum. Dilimiz Kürtçedir ama ben Türk evladıyım."

Şivan Perver'in babasının Amerikalılar tarafından ambalajlanmamış bir Türklüğe işaret etmesi ve İstiklâl Marşı Derneği'nin tarif ettiği milli varlığa kendini mensup hissetmesi basın tarafından karartıldı.

İsmet Özel: "Şu anda biz Amerikalılar tarafından tezleri ambalajlanmış insanlar olarak yaşıyoruz. Bunu nasıl kaldırıyoruz, bilmiyorum. Yani Kürtle Arnavutu, Kürtle Çerkezi karşılaştırabilirsin. Ama Türk kelimesi böyle bir etnik karşılaştırmada kullanılabilecek bir kelime değildir. Ama Türkle Amerikalıyı karşılaştırabilirsin: "Türk müsün, gâvur musun? Türk müsün, Amerikalı mısın?" diyebilirsin. Ve bugün de bu rezaleti fark etmeme veya sezdirmeme karşılığında insanlar para alıyorlar."

İsmet Özel: "Türk'üz derken kavmimizi ileri sürmüyoruz."
http://www.youtube.com/watch?v=cSPfn1dDgHg

İsmet Özel: "Türklük bir karakterdir, bir vasıftır, bir kavmin adı değildir. Kara derili bir Türk olur, mavi gözlü ve sarışın bir Türk olur. Türklük asla babanın, ananın dölüyle alakalı bir şey değildir."
http://www.youtube.com/watch?v=ZPp9UV5NOpw

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucu Şartları

Blogda yayınlanmak üzere çeşitli gazete, dergi ve kitaplardan alınan yazılarda kaynak, tarih ve yazar bilgisi belirtilmiştir. Bu konuda blog ve blog yazarları hiç bir şekilde sorumlu tutulamaz.