05 Ağustos 2014

Niçin televizyon spikeri olmak istiyorsun?


Zeki Müren'e demişler ki: "Eğer şarkıcı olmasaydınız ne olmak isterdiniz?". O da demiş ki: "Futbol hakemi olmak isterdim.". "Allah Allah, hayrola, neden böyle?". Demiş ki: "Futbol hakemi olurdum. En önemli maçlara çıkardım, o en önemli maçlarda, hiç kimsenin tasvip etmeyeceği bir karar verirdim. O zaman bütün tribünler ayağa kalkar 'ibne hakem, ibne hakem...' diye bağırırdı, ben de mest olurdum.". Televizyon spikeri olmayı istemek, bu duygunun tıpatıp kendisidir. Çünkü televizyon spikeri olduğun -istersen radyo spikeri ol- eline söyleyeceğin yalanları veriyorlar. Sen de diyorsun ki: "Ben televizyon spikeriyim. Benim vazifem bu... Yalan-doğru, onu çok güzel okumam başarımı arttırıyor." Yani yalanı ne kadar kabul ettirebilirsen o kadar iyisin. Hâdise bu... Kısmet... "Kısmetimde televizyon spikeri olmak varmış." Ne diyorsun sen? Yani yalan söylemekten iftihar eden insanlar.

İsmet Özel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucu Şartları

Blogda yayınlanmak üzere çeşitli gazete, dergi ve kitaplardan alınan yazılarda kaynak, tarih ve yazar bilgisi belirtilmiştir. Bu konuda blog ve blog yazarları hiç bir şekilde sorumlu tutulamaz.