13 Aralık 2014

"Ben oğlumu gavura boyun eğdirmem!"


Askerlik şubesinden beni 10-15 sene evvel çağırmışlar. Vardım şubeye. Devlet babamın o paralarını muhafaza etmiş. Para da çoğalmış. Bana "bir trilyonun üzerinde birikmiş paran var, bu parayı al" dediler. Babamın o gün Bozkır Askerlik Şubesi'ndeki ayağa kalkışı gözümün önüne geliverdi. "Babamın reddettiği parayı ben nasıl alayım?" dedim. "Alamam" dedim. Şubedeki herkes ayağa kalkışıverdi. "Yahu hacı amca sen ne yapıyorsun, deli misin? Bak millet nerelerden neler götürüyor, bu senin hakkın niçin almıyorsun? Al bari bir hayır kurumuna verirsin" diye herkes beni iknaya çalıştı. Ancak babamın o şube başkanına söyledikleri gözümün önüne gelince artık ben de o parayı almadım. Parayı istemediğime dair bana bir kağıt imzalattılar. Çıktım geldim. Allah'a hamd olsun ki daha sonra da içimden "ulen şu parayı niye almadın?" diye de en ufak bir pişmanlık geçmedi.

Ziya Ekinci
(Kendisiyle yapılan mülakatın tamamı için tıklayın.)

1 yorum:

  1. PARALI ASKERLİK YAPIP HAVASINDAN DA GEÇİLMEYECEK OLANLARA DUYRULUR ( İNŞALLAH OKURLAR SANAL ORTAMDA YAYINLADIM BİLĞİNİZE ( DUATEPE POLATLI ) OLARAK YAZI İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGIYLA..

    YanıtlaSil

Okuyucu Şartları

Blogda yayınlanmak üzere çeşitli gazete, dergi ve kitaplardan alınan yazılarda kaynak, tarih ve yazar bilgisi belirtilmiştir. Bu konuda blog ve blog yazarları hiç bir şekilde sorumlu tutulamaz.