18 Temmuz 2015

"Bütün insanlar şehre giderse..."



"İstanbul Atatürk Havaalanı 11 bin dönüm, yeni havaalanı projesi 73 bin dönüm. Bugün İstanbul Havaalanı'nın 3 misli büyüğünü yapsalar 30 bin dönüm. Geriye kalıyor 43 bin dönüm yer. Buraya maksat havaalanı değil, buraya havaalanı şehri kurulacak... İnsanların nefesi alıp verdiği oksijeni sağlayan en az 40 bin dönüm meşelik ormanı bozarsan, siz İstanbul'da yaşayanlar nefes alamayacak duruma geleceksiniz. Çiftçilik bitiyor, hayvancılık bitiyor, ben gidip İstanbul'da yaşayamam. Ne iş yapabilirim ben köylüyüm kardeşim. Ben hayvan bakacağım, fasulye, bezelye, ekin, buğday ekeceğim, ben geçimimi böyle sağlayacağım. Bütün insanlar şehre giderse çok özür dilerim ne bok yiyeceğim ben şehirde ya? Ben köylüyüm kardeşim."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucu Şartları

Blogda yayınlanmak üzere çeşitli gazete, dergi ve kitaplardan alınan yazılarda kaynak, tarih ve yazar bilgisi belirtilmiştir. Bu konuda blog ve blog yazarları hiç bir şekilde sorumlu tutulamaz.