27 Ağustos 2015

Kaside: Aşkınla Çâk Olsa Bu Ten



Aşkınla çâk olsa bu ten ben yine "illallah" direm
Yansa kül olsa bu beden ben yine "illallah" direm

İşim gücüm zâr eylesen içim dışım nâr eylesen
Mansûr-veş berdâr eylesen ben yine "ilallah" direm

Âsîlere katsan beni tamulara tıksan beni
Mücrim kulun etsen beni ben yine "illallah" direm

Bin derdini versen bana hâlim gören kalsa tana
Yüzüm tutup senden yana ben yine illallah direm

Eğer beni yandırsalar külüm göğe savursalar
Her a'zâmı ayırsalar ben yine "illallah" direm

Bağrımda bitse başlarım çeşmimde aksa yaşlarım
Ah ü zâr olsa işlerim ben yine "illallah" direm

Bin pâre etdirsen beni odlara atdırsan beni
Terk etmeyip Mevlâm seni ben yine "illallah" direm

Seyyid Nizamoğlu ile ceddiyle haşrola bile
Mü'min muvahhidler ile ben yine "illallah" direm

Nutk-i Şerîf: Seyyid Nizamoğlu Hazretleri [k.s]
Okuyan: Hâfız Kemal Tezergil
Okunuş Tarihi: 16 Ağustos 1984
Okunuş Yeri: Âsitâne-i Hazret-i Nureddin Cerrâhî
*Kelime-i Tevhîd Zikri esnâsında perde kaldırma usûlü ile okunmuşdur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucu Şartları

Blogda yayınlanmak üzere çeşitli gazete, dergi ve kitaplardan alınan yazılarda kaynak, tarih ve yazar bilgisi belirtilmiştir. Bu konuda blog ve blog yazarları hiç bir şekilde sorumlu tutulamaz.