17 Aralık 2015

Bülent Parlak: "Burada insanların ben yaşadığını düşünmüyorum, sadece akşamları eve gittiğini düşünüyorum."



- Bir şeylerden vazgeçmen gerekecek olsa en kolay neden vazgeçersin?

- İstanbul'dan. Anında giderim. 18-19 yıl falan oldu herhalde, hemen giderim. Hiç sevmiyorum çünkü İstanbul'u. Çok gereksiz bir şehir geliyor burası, cilalanmış. İnsanların sürekli kandırıldığı. Burada insanların ben yaşadığını düşünmüyorum, sadece akşamları eve gittiğini düşünüyorum, zorla. Galata Kulesi'ni biz her gördüğümüzde ilk gördüğümüz gibi davranmıyoruz ki ya da denizi. Ben çok abartıldığını düşünüyorum İstanbul'un. Gereksiz geliyor bana burayı sevmek. Yaşamıyoruz çünkü. Ben senin yanına gelmek için bu sabah, bir buçuk saat yol yapmak zorunda değilim. Marmaray var, metrobüs var, metro var. Bunlar kolaylaştırmıyor aslında, çektiğimiz eziyetin makyajlanmış hâli sadece.

1 yorum:

  1. artık; Ruhlarından habersiz insanları yığını hala gelmiş bir şehirde yaşıyoruz. Her şey madde ölçütünde mihenge vuruluyor. Şehir ölmemek için tüm gücüyle direniyor; bizde öldürmek için insan üstü bir mücadele veriyoruz. Hep beraber kaybediyoruz!...
    daha da acıklısı Gelecek nesiller kaybettiğinin dahi farkında olamayacağı zamanlara gebe oluşumuz...

    YanıtlaSil

Okuyucu Şartları

Blogda yayınlanmak üzere çeşitli gazete, dergi ve kitaplardan alınan yazılarda kaynak, tarih ve yazar bilgisi belirtilmiştir. Bu konuda blog ve blog yazarları hiç bir şekilde sorumlu tutulamaz.