15 Kasım 2016

Beton icat edileli, toprak boğulmaktadır


Kötü insanlar için “toprak onu kabul etmesin” derlerdi. Sanıyorum biz “kötü”leştik. İnsan ölünce betona kapatılır oldu. Toprak onu kavrayamadı.

Rüzgâr tozumu uçurmadı, suya çözülmedim. Başka bedenlerde dirilmiyorum. Otomobiller icat olalı, toprak gübresiz kaldı.

Beton icat edileli, toprak boğulmaktadır. Bir gün ağaç dalında, bir gün elma kurdunda, gün olur kuşun kanadında zakir idik. Bin daneli nur donlu nar idik. Kâh havada uçar, kâh kızıl gülistana konar idik. Ben çoğa sebep idim, çokluk bende tevhit idi. Emaneti giyer idik.

Dondu toprak, makineler pas tuttu. Kırıldı zincir, gerçekten öldük şimdi.

Böyle oldu.

Lütfi Bergen, Devran
twitter.com/BergenLutfi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuyucu Şartları

Blogda yayınlanmak üzere çeşitli gazete, dergi ve kitaplardan alınan yazılarda kaynak, tarih ve yazar bilgisi belirtilmiştir. Bu konuda blog ve blog yazarları hiç bir şekilde sorumlu tutulamaz.